Saturday, 23 February 2013

My Graduation Day


Assalammualaikum and happy good day.


Me with my bestfriends..
p/s: ada 2 orang lagi tak cukup. Sob3
Hari ni tetiba ja aku teringat pulak kenangan waktu graduation day aritu. Hehehe. Rasa best sangat sebab segala usaha aku selama 6 tahun akhirnya berbaloi. Rasa cam lama gila aku belajar. Dari tahun 2006-2012. 1 tahun kat matrik dan 5 tahun kat UIA. Sepatutnya 4 tahun je. Tapi disebabkan tak berminat dengan Landskap Arkitek, aku pun tukar la course. Aku amik Juruukur Bahan. Alhamdulillah, pilihan aku memang tepat. Best sangat course ni! Hehe. Actually yang paling best sekali pasal graduation day ni sebab aku dah penuhi impian aku iaitu untuk berkonvo dengan suami. Hehe. Yang paling best lagi rupa-rupanya bukan setakat suami je yang sambut konvo aku, beby pun ada sekali! Rasa best sangat walaupun waktu tu aku tak sedar pun yang aku sebenarnya mengandung. Hehe. At least merasa la beby aku naik pentas dan berhadapan dengan Sultan Pahang. Hihi. 

Inilah gambar mama n beby dengan Sultan Pahang. Gambar ni amik pakai hp je. Softcopy ada kat kampung. Huhu
Masa hari konvo tu ramai betul yang tegur aku tentang keadaan fizikal aku. Hahaha. Ramai yang cakap macam orang mengandung 5 bulan la, macam nak tunggu masa bersalin la, dan macam-macam lagi. Yela, mana taknya waktu aku mula-mula masuk UIA dulu badan aku selim melim je. Berat badan pun dalam 4*kg camtu. Bila time konvo hah amik kau. Badan aku dah macam belon. Haha. Tapi waktu tu aku wat bodo je orang kata apa pun. Tak effect pun kat aku. Haha. Tapi aku betul-betul tak sangka, rupa-rupanya gurauan diorang tu bukan setakat gurauan je. Aku betul-betul pregnant! Wahh. Alhamdulillah. :) 

The best student and I. Nama dia Nadeera. Hehe
Aku n my bestfriend Etika. Kitorang memang camwhore. Hahaa. Time ni tengah selim lagi. :P
Haa. Nampak tak perbezaan di situ? Haha. Dulu muka pun runcing je. Sekarang ni bulat tak hengat. Haha. Takpela. Asalkan hidup aku bahagia dan jauh dari penyakit. Hehe. Semua gambar aku dicapture oleh suami aku sendiri. Dia dan bestfren dia ada bukak company. Kalau ada sapa-sapa yang nak gunakan perkhidmatan diorang boleh la contact kat facebook fanpage diorang EverybodyPhoto. Meh nak tunjuk sikit antara gambar konvo yang diambil oleh EverybodyPhoto. :)

My Families..:))
My Family-in-law at adik ipaq convocation. Hehe











Me with my Landscape Architecture friends.







Zur Azureen with her bestfriends at UTP Convocation Day. 
Sorang-sorang. Hehe
Convocation at Janda Baik, Pahang. Hehe.



May our friendship forever. :')

Happy reading! 

Assalammualaikum. :)

1 comment:

  1. Eh...ada gambar waktu muda2 la. Hehehe..
    Selim melim gittewww....

    ReplyDelete