Monday, 18 February 2013

Saya Dah Ada Blog. Yeayyy!!

Assalammualaikum and happy good day.


Harini tanggal 18 Februari 2013 adalah hari yang amat bersejarah buat saya apabila tetibe je rasa teringin nk menulis blog. Haha. Motif sangat. Padahal orang lain semua dah bertahun dan nak boring dah pun dengan dunia blog ni. Hehehe. Tujuan utama saya tulis blog ni sebenarnya nk share ilmu, tips, resepi masakan dan tak lupa juga untuk berbisnes. Hehehe. Sebenarnya saya ni bukanlah pandai sangat nak menulis. Tapi atas desakan hidup akak try jugak tuk menulis. (Achewahh..macam teruk sangat je. Hahaha). For the first entry, let me introduce about myself. Hehehe


Nama saya Annur Shuhada Binti Omar. Minggu depan kalau dipanjangkan umur Insyaallah umur saya melonjak ke 25 tahun. ohh.. mudanya. Hehehe. Saya dah pun berkahwin dengan jejaka yang sangat comel. Hahaha. Nama dia Zulhasrul Izwan Bin Zulkifli. Tak lama lagi Insyaallah dia akan bergelar ayah dan saya pulak akan bergelar ibu. :') Saya ni adalah seorang suri rumah yang memegang ijazah juru ukur bahan dari UIAM. Kira saya ni bukan calang-calang surirumah la. Haha. Dulu saya pernah bekerja tapi disebabkan kerja yang amatlah banyak, rasa dah malas dah nak kerja. Mungkin lepas bersalin saya akan mulakan balik kerjaya saya yang baru 2 bulan tertinggal tu. Hehehe. 

11.11.2011. Hari terindah di saat kami diijab kabulkan..:))

Okeh. Cukuplah dulu intro untuk hari ni. Babai~ 



Assalammualaikum. :)

6 comments:

  1. Hai...selamat berkenalan. :)
    Hehehehe....

    ReplyDelete
  2. hahai~ hahahaa..aku sbnarnya amat segan nk wat blog..adik ipar aku la yg suh wat ni..kih3..tq follow..meh nk follow blk..

    ReplyDelete
  3. Selamat datang ke dunia blog. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq syafiq..follow la..nnt aku follow blk..hehe

      Delete
  4. Oolololo...so sweet..hehe...follow mine 2 k...hehe

    ReplyDelete