Thursday, 6 February 2014

Welcome back!

Assalammualaikum and happy good day!

Wah..dah lama betul tak update blog. Hampir setahun tak tengok langsung blog ni. Hehe. Sedar tak sedar dah ada anak dah pun. Alhamdulillah atas kurniaan rezeki yang tidak terhingga kepada kami sekeluarga. Kehadiran bayi comel bernama AnNur Zinnirah Binti Zulhasrulizwan memberi keceriaan dan kebahagiaan buat kami sekeluarga. Insyaallah abah & mama akan didik Zinnirah sehingga menjadi anak yang solehah dan dapat memberi khidmat kepada agama, bangsa dan masyarakat.

Entri kali ni sikit je nak tulis. Konon-konon teaser la sebab nak buat comeback. Hahaha. Ok la, babai. See u next entri. Hihihi

1 comment: