Saturday, 27 September 2014

Baju Menyusu Muslimah

Assalammualaikum dan selamat sejahtera.

Haa harini cek nak habaq yang cek ni jual baju menyusu muslimah. Bukan setakat orang menyusu ja yang boleh pakai, anak dara, mak dara, nenek dara, anak dara sunti, janda dan semua golongan pun boleh pakai. Asalkan jantina mestilah perempuan. Hihi.

Baju menyusu ni sangatlah best. Dilengkapi dengan zip yang tersembunyi di tengah-tengah baju untuk memudahkan para ibu menyelak baju ketika menyusukan anak. So ibu-ibu tak perlu lagi nak bersembunyi di sebalik pokok setiap kali menyusu. Senang ja. Selak dan bagi pada anak.

Selain tu, baju menyusu ni jugak ada zip dekat lengan untuk memudahkan kita mengambil wuduk. Jadi senang la nk amik wuduk. Mudah kan dgn baju ni? Hehe.

Meh-meh beli dengan saya. Saya jual murah2 saja. Rm150 free postage! Wuhuuuu. Kalau berminat dengan baju menyusu ni boleh hubungi 016-5380634. Boleh sms atau whatsapp ke nombor tu. Insyaallah anda akan dilayan secepat yang mungkin. Hehe. Jom layan gambar baju menyusu muslimah ni.

Baju Kurung Moden - NurSafia RAISYA
Material: High Quality Korean Lycra
Loose cuff - Easily stretch for wudhu
(Suitable for Nursing)
Breastfeeding Access - Round neck with hidden zip
Price: RM150 FREE POSTAGE!



















posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. Assalam... saya nk tny... baju kurung moden kod 3 (image yg atas sekali) tu berapa harga n saiz ape yg ade?

    ReplyDelete